Activities
Reset

Madeira Tecnopolo game

A demo game in surroundings of the Madeira Tecnopolo


Vabaduse väljak vanasti

Vabaduse väljaku ajalugu


Narva


Ukeprøve uke 13

For 6a


Get to know my campus

This activity aims to introduce the buildings and some important places located at the Tallinn University.


Restaurants close to TLU

A few questions to discover the restaurants where TLU workers can have lunch.


Labs in TLU DTI


ICT in my school

Searching and thinking about new technological solutions in our school


Codierungs-Rallye

Rallye zum Abschluss der Unterrichteeinheit “Daten und Codierung” (Aufbaukurs Informatik Klasse 7)


Multimedia and multiculture

Using different tools and applications answer to’ the different questions


Polygons in real life

Students deal with polygons. At first they identify the shapes, then they draw and finally they make some calculations


My first day in school

Know the diferente school spaces.


Treasure hunt


Demo game at TLU campus

To demonstrate the SmartZoos platform within 10 min


Keskaja kaubandus

Avastusrada on loodud eesmärgiga tutvustada uut teemat 7. klassile, milleks on keskaja kaubandus hansalinnas Revalis.


Budapest - kvíz


Kadrioru pargiga tutvumine

Eesmärk on tutvuda Kadrioru pargi vaatamisväärsustega.


Kadrioru park

Tutvumine Kadrioru pargi vaatamisväärsustega.


Tallinna loomaaed

Tutvub Tallinna loomaaia liikidega


Seiklus Reidi teel

Võta mäng lahti ja mine seikle Reidi teel!


Kadriorupargi kujud

Avasta Kadriorupargis asuvaid monumente!


Spordimäng

Mäng on mõeldud umbes 10-15 aastastele lastele. Mängu eesmärk on viia laps loodusesse liikuma.


Kinod

Tutvustada noortele Tallinna kinokultuuri.


Tallinna Botaanikaaia teadmiste rada

Teadmiste rada on loodud Tallinna Ülikooli ELU aine raames. Tegu on ülesande esimese osaga. Teiseks lahutamatuks osaks on teadmiste kontroll ristsõna kaudu mida on võimalik täita juba liikudes.


Tallinna Botaanikaaia teadmiste rada 3. kooliastmele - Lihtsustatud

Teadmiste rada on loodud Tallinna Ülikooli ELU aine raames. Tegu on ülesande esimese osaga. Teiseks lahutamatuks osaks on teadmiste kontroll ristsõna kaudu mida on võimalik täita juba liikudes. See versioon mängust on lihtsustatud.